Bal i regn?

Guu va jag tyckte synd om årets baldeltagare. Den mest uppklädda och fina
kvällen i ens liv och den förstörs av regn?! Borde inte vara lagligt! Seriöst, 
va alla klänningar och smink/håruppsättningar miste sin charm. OCH tänk på
de första paren som gick från skolan till folkan, paren som fick stå ute
för fotografering i SPÖREGN i en HEL halvtimme, tiden som det tog för de
resterande paren att i sakta mak gå till folkan.
Näe ursh, tacka vet jag vår bal förra året. Den kan inget klå. ;)

  
Sweetie! Jag och min älskade Niklas, balen 2009! <3 

Kommentarer
Postat av: tesso

men frida vad jag hade blivit överlycklig och få dig på besök!! Vet inte hur många år sedan jag såg dig sist, så sätt dig på ett flyg och kom kom kom omedelbuuuums! Det finns jätte många företag som har sista minuten till Alanya. Se på detur för exempel, jätte många billiga. Jag bor ju bara 2 mil från Alanya så det är lätt att ta sig dit! HOPPAS att du ser upp det här! Många kramar!

2010-06-10 @ 19:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0