Att skrapa skattemärke..

och polera nummerplåten.. Sjukt snygg min nummerplåt blev nu alltså. :P
Hahah! Först så tog jag och skrapa bort det onödiga skattemärket
(och alla femtio-elva som var under, tjockt! Daah!) och sen tog jag fram
skurhinken och skrubbade bort dyngan/klister ect.. Nice! Blev grymt bra.
Så nu är tanken att min plåt skall prydas av ett snyggt klistermärke i mitten,
typ ett hjärta (gulligull) eller någonting annat kul. ^^ Hehe!
Vi få se vad som händer!



Annars så vill ja ge er ett tips, ABSOLUT bästa sättet att få bort gamla
skattemärken på är inte att skrapa med en kniv eller ett rakblad som säkert
alla tror, näe.. Har man många, typ 4mm tjockt så är det bästa en
kapsyl-öppnare. ;) Få du bara in "öppnare" under så ryker hela märkets
högen sen,. UTAN att repa plåten.. =P D e sant! Hahha! Eller NOT.
Trodde ni mej? D e fan värdelöst, funkar man värdelöst. Dryg! Dock var
öppnaren det bästa jag hittade inom en armlängs avstånd.
För att gå o hämta en kniv som pappa sa, det är över-ambitiöst!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0