Aktion i Bredkälen

Men nice, efter att ha gått och lagt sig kl 03:25 klev jag upp
kl 08.00 för att följa me mor på aktion till Bredkälen. :P Nice! Hehe,
pinsamt att erkänna men jag diggar fan aktioner. Att man just kan få
BRA saker till hur bra pris som helst, det ultimata fyndet så att säga.

OCH idag fyndade jag verkligen. Sjukligt! Grymt nöjd. :D
SÅ tillåt mig att presentera en:


Svart snurrande skinnfotölj i nyskick med tillhörande fotpall. 

och priset.. 60kr! Det gillas! Sen fynda mor en massa andra saker,
men det är inte så väsentligt för min blogg.. ^^ Tro det eller ej, dock kan
jag skvallra att hennes fynd-hög bl.a. innehöll en koppar-brevlåda som
kanske kommer att hamna i Rudsjö. Den vi har där har nog sett sina
bästa dagar. ;) Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0