En bra start på en bra fortsättning!

haha!
Nu jävlar. idag tog jag verkligen tag i saker som jag borde ha gjort
för länge sen. SAKER = jag gick på konsum

.. och frågade om jag fick använda Jörgen
som min referens. OCH det var ju självklart! varför gruva jag egentligen?
jag har ju sagt åt mig själv att INTE oroa mig och ändå gör jag det.

NU ÄR DET SLUT!
Nu gör jag offentligt slut (på riktigt) med min oro samt mina pinsamheter.
Känns bra!

Näe seriöst, referenser behövs om man söker jobb.
Hoppas snart på en till med,
och då har jag 2 personer som kan intyga att jag är arbetsduglig och lojal.
OCH det måste se bra ut på CV:et!

well, sen så ha ja investerat i en ny börs/plånbok. :D supernöjd!
såå fin! checka in min dyrgrip!


                              Dollarstore 20kr

Med dyrgrip menar ja förståss innehållet som ska in i den.. ^^
för investeringen i sig var ganska överkomlig i kassan,
helst för att ja fick den av min mor på vår shopping-runda a la strömsund
thanks! :) Dollar HAR verkligen allt!

aa, Nu när ja är inne i jobbbraschen och ska tjäna storkovan
(på ett eller annat sätt) så behöver jag ju ha en fin plånbok där ALLA
mina fina, STORA pengar ska förvaras. HAHA! visst?
Just nu finns det ju inte så mycket i den men snart.. Daah!

Ja flytta över ALLT innehåll från gamla börsen idag då, 
(en Kalle Anka o co från 1998 typ, haha!) och det blev 8 pengar!

Vi säger så, det låter bra, det kan ju typ vara 8 tusenlappar
eller vad som helst, istället för vad det egentligen var:

6 st 50-öringar och 2 st danska kroner

8 st pengar låter bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0