Min nya jacka!

In action! ;)



Idag i vinterkylan, (HUVVA!) kunde ja använda min nya fina jacka!
Det absolut ENDA positiva med kylan. ^^ hehe, men tro det eller ej,
den klarade testet! Guse varm och härlig den var! NICE! 



Mitt stockholmsfynd, från Weekday! Cheep Monday.
Det kula var att modellen hette "FRIDA COAT", som gjort för mig.. ^^
Det var denna som gick från 900kr till 100kr! Fett nice!







Annars så ha jag o Niklas vare o fixa pass hos polisen idag!
Mitt första pass ever! ^^ hehe! och så blev kortet M.U.P.P!
daah! SJÄLVKLART! men ni ska få se sen,
ska tydligen ta 5-6 arbetsdagar. Kosta 400kr, eftersom ja vänta mig
att det skulle kosta 500kr, så blev det en glad överraskning! :D

Näe det är alltid bra att ha ett pass, och hur som haver så inom 5år
så ska vi ha vare utomlands MÅNGA gånger! 

Klippt Gun ha ja me gjort idag. Jag hoppas/tror att hon blev nöjd!
Så idag ha ja både haft utgifter och ingifter! Det sistnämnda GILLAS! 

Nu vankas det , tro jag (me lite flyt och lite kyla), CHEESE CAKE!
Camillas specialité efter kladdkaka! Hon gör oss FET! ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0