klippning [check]

samtal för x antal dagar sen.

NIKLAS - Alltså frida lova att inte bli sur! Men jag satt i soffan och kollade
på tv o sen blev ja bara så himla störd på allt hår som hängde ivägen för
ögonen så att jag SAMLA IHOP ALLT TILL EN TUSS OCH KLIPPTE BORT DET!
så nu är allt hår i pannan borta och det är såå grymt härligt!

FRIDA - Niklas för helllllvete! va ha du gjort?  *panik*

----------------------------------------------------------------

Anledningen till detta drastiska och idiotiska var att ja hade lovat att
klippa han ASALÄNGE o sen hade det inte bleve av. 
OCH så hade håret vuxit MYCKET!

aa, idag var dagen D iallafall, hehe. Dagen som skulle förvandla min pojkväns
utseende tillbaka till normalt. :P haha! Näe, seriöst, det blev en kort frilla,
ja fick utgå från den egenklippta KORTA luggen! Den blev bara toppad!


se såååå söt han är min lilla älskling! Love you! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0