Förvandlingen.

Idag har jag varit kreativ! IGEN! Daah! Näe nu ha ja gjort nått på riktigt. :P
eller egentligen var det Camilla som började. Hon tyckte att hon hade
alldeles för många byxor som bara låg längst in i garderoben och som inte
användes FÖR att dom va utsvängda/ eller bootcut. 

OCH det är sant! Fatta många byxor som man har som sitter bra över arslet
MEN som ser ut som ett helvete nertill, som man bara har ratat. Lagt längst
in i garderopen eller hädd upp på vinden. SJUKT!
Det är slöseri på fina resurser. hehe. 
Helst när man inte har nått jobb och inga pengar MEN ändå vill ha nya
byxor. ^^ Ingen bra kombination. Jag vill fan ha ett jobb!

Men nu har jag inget jobb. PUNKT! Så..

Idag kom vi på det att vi skulle ta o sy om våra omoderna byxor till
ett par modernare och smäckrare stuprörs-jeans. NICE! 
Kan ju inte vara såå svårt, tyckte vi. Det var INTE så svårt.
Med lite tålamod, sprättare samt nål(ar) och tråd inleddes förvandlingen!
Nu ha vi gjort ett ben var och jag är ganska nöjd. 

BETYDLIGT bättre! Håller ni inte med? :D



Mor tyckte dock vi var dum:
Ni ska se, om ett par år är det modernt igen! 



Daah! Mor lilla, det är NU jag vill ha dem! Inte sen. ;) 
Man kan ju inte vänta på nått som "kanske" blir modernt.
Visst det ha ju kommit tillbaka lite utställda ben men jag tycker då att 
figursydda, slanka byxor är bra mycket finare.
Men det är ju eget tycke och smak.

NU är det bara den lilla detaljen att andra benet ÄR ALLTID svårare! 
få se la de la blir! :P haha!

SEN.. Vill ja lägga in en bild på en annan förvandling. från KLICK.
VAD FAN ÄR DETTA?



Vad tänker Brad Pitt på egentligen?
Snacka om att göra sig 20år äldre, bara så där! INTE GODTAGET!
Att killar inte kan förstå det, att skägg INTE är snyggt! Enligt mig.

Avslutar med ett hopp! LIVE från fågelbordet! Haha!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Universitetet är riktigt skönt :) Å har du inget jobb så tycker jag helt klart att du ska plugga något du är intresserad av :) För mig är universitetet relativt "slappt" om jag jämför med tempot och kraven på IB.. Men det är ju olika från olika program och människor :) Men plugga är helt klart något jag tycker är kul så tycker du det också så bör du söka :)

2010-01-31 @ 12:31:12
URL: http://norrlandstosen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0