Back home!



New day and new things to worry about! OR!
näe seriöst, stockholm med min kära vara underbart! LOVE YOU! 
det var bara såå synd att tiden gick sååå fort! 
vi hann ju knappt dit förän vi skulle hem igen.
okej, vi hade ju inte den längsta tiden i världen heller man att tiden skulle
rusa trodde vi inte! Den rusa SÅ MYCKET att vi hann inte ens shoppa!

2 affärer hann vi gå igenom, en onödig och en superb! 
fatta weekday på drottninggatan var verkligen MIN affär! olalalal!
seriöst, det var ju slutrea då! farligt farligt! FAN FÖR TIDEN!
kolla, alla jeans 50-100kr och 75% rea på ALLT! 
jag var i himlen men tiden *fy-fan-illa* sprang och jag hann inte prova
ETT ENDA PAR! jag ska aldrig mer säga:

"SEN! vi ha ju hur mycket tid som helst! PYTSAN!"

Men en asafin svart blank vinterjacka blev min! Mumma!
900kr blev helt plötsligt 100kr. DET ÄR VÄRT!
men ja sörjer ändå, ja ÄLSKAR REA! men men..

Första flygturen var intressant, start = BRA, resten.. well well. PUNKT!
haha! Det är ändå lite kul.. lyssna! 
I helgen hann vi med typ ALLA ressätt som finns! ^^ nästan.

1. BIL till stan
2. FLYG till arlanda
3. BUSS från arlanda
4. BÅT-hotellet Mälardrottningen blev vår sovplats.
5. TÅG hem

Här få ni lite fina bilder från vår korta stockholms-weekend.
(även att ja trodde att sthlm-city skulle va grymt mycket större!) 

   





 

     





 



Så sammanfattningsvis.
Stockholm får MÅNGA stjärnor!
 
Mälardrottningen får 2,5-3 stjärnor.

NEGATIVT

-Heltäckningsmatta i hytter är INTE FRÄSCHT!
 fan hur städa man en sån? :S 
-OCH sen va vattnet väldigt skiftande i värme/kyla i duschen, why?
-Lite slitet för o vara hotell.

POSITIVT

-Läget! GUD! I Gamla stan, kan det bli bättre?
-Ståtligheten! kändes flott trots slitningarna.
-FRUKOSTEN! mumma säga ja bara! :D Perfekt!

JAG SAKNAR REDAN STOCKHOLM OCH HAR FÅTT SMAK PÅ MER!
Så Niklas, va gör vi nu?

En händelserik helg, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0