rastlös

Jag kände just en helt otrolig känsla.
Jag vet itne om det är bra eller dåligt men jag tror det är bra.
Jag gjorde just ett uppvak av mig själv/insåg fakta.
Jag är seriös!

hehe, näe det är seriöst. Nu ska ja fan ta tag i mitt liv. ;)
Uppleva saker, se saker och träffa nya människor.
Det här är inte en hållbar utveckling.

2 FAKTA (som fick mig att inse detta PÅ RIKTIGT)

1. Maria Blom ska ha fått jobb på Cypern

2. Karatekid 3

haha, det första är logiskt, för ja me skulle vilja ha ett sånt jobb.
fatta härligt! drömjobbet, o främst utomlands. Sola o bada på dan o
jobba på kvällen. FY FAN! :D Grymt Avis!! hehe! MEN ang. karatekid då,
jo, filmen går nu på tv och ja råka titta en snabbis i farten
OCH jag fick ångest. Dels så var modet hemskt, rosa puffjackor och aa,
typiskt 80 tal. Men det var inte det som var grejen, grejen var att
ungdomarna som var med var i 20-årsåldern då. Alltså som JAG nu!

OCH FILMEN ÄR INSPELAD 1989. NÄR JAG FÖDDES! 

och det betyder att skådespelarna NU är 20 år äldre,
alltså minst 40 år gamla.
Dom är vuxna, har barn och hela livet utstakat och tryggt.

Fatta, om 20år är jag lika gammal som dem, logiskt. 
Men jag gillar INTE tanken. Jag vet inte om ni förstår hur jag
tänker men jag kände mig stressad men samtidigt OTROLIGT
motiverad att röra på fläsket. Det är NU jag kan se världen och göra
alla ungdomliga saker som jag INTE kan eller vill göra sen.

    Som att resa, flytta runt, leva på gröt och nudlar 
                    samt festa hela natten lång!


Det är sånt jag vill göra nu! NU NU NU!   

Och det ska jag göra! Nu har jag fan insett det på riktigt!
Nu är det förbanne mig nog.
Jag ska se nått annat än Strömsund i mitt liv!

Jag ska fan inte ångra att jag inte gjorde nått sen.
Det är mitt mål med livet. PUNKT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0