Kissie in REAL!

Fan jag fick en smärre chock när jag såg denna bild,
på enligt henne själv "sveriges största bloggdrottning".
Att lite smink kan göra sån skillnad! ;) helt sjukt!

och inte ser hon ut att vara 18 år heller, va tycker ni?



Grejen att ja hitta denna var att hon opererar sig idag. En bröstförstoring.
som hon pratat om hur länge som helst på sin blogg. Lite kul o följa faktiskt,
pinsamt att erkänna men ändå. Hehe.

MEN hon är smart, att sälja material runt operationen,
gör henne alla gånger MER RIK! fatta många som vill ha den informationen.
Hon vet hur man gör pengar iallafall.  :P

Men men, om vi släpper kissie, och fokuserar på mig.
fan nästan lika kass idag me! Helt sjukt!
Ett uttryck som faktiskt stämmer, jag e sjuk ÄN!
Nu vill ja bli frisk! NU NU NU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0