KFUM - CHIX in my heart forever!

Ni minns att jag sa för ett tag sen att jag hade fått ett sånt fint
MMS en kväll. Nu har jag fått in det till datorn och tänkte fira det
med ett litet special här på bloggen.
Jag hoppas att involverade parter inte har något imot detta. ;)
Men för att ni också ska få ta del av dessa härliga "old memories"
så finns det inget annat att göra en att lägga upp det här. :D

Jag hatar långa avstånd och 
jag hatar att ni ska vara så långt bort! <3

Men jag älskar att saker som vi gjorde finns kvar,
både i minnet och längst bak i en byrålåda. I tryggt förvar.

Tillåt mig att presentera (trumvirvel..) KFUM-chix! :P



Maria, Maria "Sture", Linda "Sten" & jag, Frida "Helge" :D
(Denna teckning var innehållet i Marias fina MMS!)







Och så KFUM-CHIX -boken med alla våra äventyr!
Fan att den aldrig hann bli klar! Finns så sjukt många vita/blanka
sidor som bara väntar på att få fyllas i. Vi måste fullborda den tjejer! :P



Så, Linda och Maria! Läs vår historia om "Grabbarna i källaren".

   

Och ett annat äventyr.. 
Jag presenterar det med ENBART Lindas fina bild! :P haha! Why?
Jo för att linda skrev på hiiiimla hiiiskerligt slarvigt så ingen skulle
ändå se va som stod! ;) Hahah! Skämtsamt MEN sant! <3 Daah!



Så vill jag vara lite ego och visa upp några saker som gjorde/gör mig
förfarande såå himla glad av att se. Iallafall, jag hade varit på praktik
i Strömsund på Carinas hårvård under 2 veckor i frisör-ettan. 
Då när jag kom tillbaka till KFUM efteråt så var hela min dörr HELT täckt
med asagulliga och asafina teckningar som Linda & Maria hade gjort! 
Till mig, jag blev så himla rörd! Dem ska jag spara förevigt! 



    



Avslutar med en "chixxie-bild" GO Carola, GO!!! :D



Och Lindas och Marias "Beaver song"!



MISS YOU GUYS! <3 Vi måste ses SNART! 
Vi hade så kul tillsammans! 


Kommentarer
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

sv: Aw tack :D Kul att höra!

2010-02-17 @ 21:49:18
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Maria

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

HHAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHYAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HHAAHHAHHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!! :D :D

okej det härt var det roligaste jag sett på länge! :D:D ÄLSKLINGAR!!!

2010-02-17 @ 22:10:35
URL: http://doloresdolores.blogg.se/
Postat av: maria

PS: hahahahahahahahah! vad vi var störda när du var praktik! faktiskt! :D HAHHAH!



men ååååh vad jag saknar er!!

2010-02-17 @ 22:19:53
URL: http://doloresdolores.blogg.se/
Postat av: Maria [Fotoblogg]

sv; Tack så jätte mycket

2010-02-18 @ 12:46:19
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
Postat av: Linda "Chixxie"

Jag döööööööööör!!



Så många minnen...!! Åh.... önskar man kunde spola tillbaka tiden... vi måste helt klart ha en KFUM Chixx reunion!



Saknar dej FRida!!!! Och Mariaaa!!

2010-02-18 @ 21:49:52
URL: http://lindaulrika.blogg.se/
Postat av: Linda (igen)

Sorry Frida, gav fel länk till min blogg. Här nedan finns min riktiga blogglänk. ;)

2010-02-18 @ 21:51:32
URL: http://lindaurlika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0