Jag PASSAR!

Haha! Fyndigt eller hur? ;)

Näe men idag var jag och Niklas och hämtade ut våra pass
som hade kommit. Lite kul! Så även om jag fortfarande är D.Y.N.G-
förkyld så trava vi bort (okej åkte bil. ^^) till polisstationen och fick
våra mästerverk! Haha, förutom att man såg typ mupp ut på kortet,
som jag redan visste. DOCK så var hyn fin på bilden. DET är tummen upp.
Men annars, Niklas blev dock fin som vanligt, OCH han bryr sig inte. Daah!


Titta, så här ser mitt FINA Pass ut!

Btw. Så har jag döpt min förkylningen till SS, "Skyttmo-Sjukan" :P 
Den kommer därifrån och hela Niklas familj har haft den. Så
skyttmo-sjukan IT IS! Dock kan den ju få släppa sitt grepp snart,
SNART, SNART! Jag är LEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0