Insnöad på Glee?!

Hahah! Fyndigt? Med tanke på att det ha snöa som jag vet inte vad
den senaste tiden. ^^ Näe men seriöst, serien är fan underbar!

Och den blev bara bättre och bättre tycker jag.
Gårdagens avsnitt var en klass för sig. 
Både handlings och låt/musik - mässigt. Det är tummen upp.

Igår då (avsnitt 10), då Finn [Cory Monteith] sjöng till "sitt" ofödda barn,
på en ultraljudsfilm. Alltså den som inte fick rysningar då, den!
Så himla fint och känslosamt!
Och bara för att jag e så snäll så ska jag dela med mej av detta ögonblick,
om nu någon skulle ha missat det, eller skulle vilja se det igen! Som JAG!



Det är ju bara så synd att det inte är hans barn, hehe. Jag längtar fan tills 
det kommer fram, ska bli ytterst intressant! ;) 

Glee-moment x2
Rachels
[Lea Michele] plötsliga förälskelse i läraren Will [Matthew Morrison].
Så otroligt humoristiskt. Sen hans plan att avleda det, haha! Emma som följde
med som Wills stöd var fan mer förlorad än Rachel. hehe! :P hehe.

Jag lägger in det klippet med, dock så hitta ja bara en spegelvänd version.
haha, det är sant. Varför liksom? Men men, man tager vad man finner!

 

OM det inte funkar så MÅSTE ni gå in o kolla på Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=a_UOGzEh2hs

aa, grymt bra serie iallafall. Alla ni som inte kollar.. Borde BÖRJA!
Ni missar nått. hehe, så ska ja berätta en annan sak som jag upptäckte idag,
först IDAG! Det är ju fan skandal. Här har man sett på serien HELA hösten
utan inse det PÅ RIKTIGT för än nu. Sjukt! Jag har alltså tyckt att jag känt igen
Finn från någonting. Frågan är bara vad, det har aldrig klickat tidigare. 
Men nu jävlar, han är ju med i Kyle XY. :D nu är det uppenbart,
ja fattar bara inte varför jag inte tänkt den tanken förut. Det stavas T.R.Ö.G.

Ändå kul, tänk vad karaktären de spelar förändrar vår syn på människan. ;)
Seriöst, i Kyle XY spelar Cory Monteith Amandas otrogna pojkvän Charlie.
En person som man mest tycker är i vägen och vill ha bort så att
Kyle och Amanda kan få varandra. I Kyle XY tycker man inte om han,
och därför lägger man inte märke till han heller. 
Ful, Tråkig och Jobbig. Thats it!

MEN i Glee är han någonting helt annat. Där är han snäll, känslig och 
samtidigt lite halvcool/populär. Och stark nog att stå imot grupptryck,
då han stannar i töntgruppen Glee-club.
I Glee är han varken Ful, Tråkig eller Jobbig.
I Glee gillar vi faktiskt Cory Monteith. :D


I Kyle XY - FUL, TRÅKIG och JOBBIG


I Glee - HALVSNYGG, CHARMIG och SNÄLL.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0