Hjälp, windows xp startar INTE!




Gud, panik!!
Jag upplevde kanske ett 5 minuters helvete nyss,
såg mina bilder försvinna all världens väg och mina pengar.
En dyr reperation av nått totalt onödigt vill man icke ha!

Seriöst, jag HATAR när saker inte fungerar! Och när man är för
blåst för att veta hur man ska göra, för man har inte ansträngt
sig nog för att ha lärt sig det tidigare. FUCK!

Okej lyssna, jag skulle ta bort Itunes från datan, Enkelt!
(jag hade så många dubbletter av låtar som jag flyttat hit och dit,
 och det är grymt störigt. Jag tänkte börja om med ett "rent" Itunes.)

Det ångrar jag nu och kommer aldrig göra om det heller. Daah!
Näe gudars skymning. Systemet skulle startas om och jag bara "Okej".
Startar om och vad tror ni händer, jag är fast. Kommer fan inte längre
än till loggan där det står att windows xp laddar.
När ska jag få skriva in mitt lösenord egentligen? NEVER?!
Timglaset försvinner. Nu vare klart, NOT! 
JAG HAR JU FAN INTE KOMMIT NÅGONVART ALLS!
Jag lovar, det var sååå här nära att jag slängde datan i golvet.
Tur att man har lite självdiciplin trots allt.

FY FAN! Dock mellan raseri helvetes utbrotten (som vara typ i 5
panik och handlingsförlamade minuter) kunde jag tänka lite OCH
kom underfund med att jag borde gå upp till mors data och googla
på problemet. YES! Värd tanke, bravo Frida!

Någon fler måste, någon gång ha haft samma jävla fucking problem. 
ÄLSKA GOOGLE! Det är fan min räddare i nöden.
Gud va många gånger det hjälpt mig.

OCH.. nyfikna? Håll i er.. NU är jag lugn och lycklig!
JAG RÄDDADE MIN DATOR!

Grymt, jag tackar den här sidan för hjälp!
Google svek mig inte den här gången heller! LYCKA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0