GRYMT ONÖDIGT!

såå grymt onödigt och totalt oönskat.
igår skrev ja, "hoppas man inte blir sjuk". Det skulle ja ALDRIG ha skrivt!
SUCK! Idag har det varit en pissdag, ursh!

Låt denna bild visa hur jag kände/känner mig idag. ;)



Haha! Erkänn att ja fick till sjukminen? Ja behövde inte ens anstränga mig.
Den satt som klistrad i mitt ansikte. seriöst, 2 st filtar, ipren och en tupplur
botade inte ens mitt tillstånd.
Jag hade fan glömt hur det kändes att vara sjuk.
Att ha ont i halsen, ont i huvudet och att bli svimfärdig av att ställa sig upp
hör INTE till min vardag. Daah! Näe det är så man gruvar sig för att svälja.
Illa! hoppas det känns bättre imåra!
Vilket det säkert gör om ja går o lägg mig tidigt! OCH det ska jag!



OCH så.. är jag bara tvungen., checka dessa på vår underbara vovve!
Hon är braa söt, finns ingen som hon! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0