Fredagsmys!

Fredag igen! Tiden går fort! 21år går fort, 21år och EN DAG går fort! 
Hade en asafin o mycket mysig födelsedag igår! :) Det gillas!

Tack för alla fina presenter! :D
Jag är verkligen superduper nöjd och känner mig vääääldigt bortskämd!
Det är sant! Sjukt bortskämd. ^^

Kvällens MEST humoristiska inslag:

Farmors uppfinningsrikedom.



Mor trodde att jag hade fått en ost. Haha! Det var det inte! 
Det var en folieklädd skrammel-kloss från vedboden. Daah!
haha! Ska då till farmor för o göra nått sånt. Farmors paket är 
alltid vääääldigt svår gissade, undra varför? ;) haha! 

Kvällens MEST överraskande inslag:

En kaffepress från min älskade Niklas! What the fuck? :P 
Niklas som hatar kaffe och så ger han sin flickvän en kaffepress?
Det kan ju bara betyda EN sak, att han vill BÖRJA dricka kaffe med mig.
Och att han inte gillar snabbkaffe MEN därimot vanligt kaffe.
Jag tror att kaffe är en principsak för han, såå i och med detta 
KOM JAG PÅ DEJ NIKLAS vs. KAFFEMONSTRET! <3 haha!

Näe seriöst, vääldigt nöjd med ALLA presenter, sällskap och tårta!
It made my day!





Och så ägnar jag en tanke åt KLICKs reportages om Erik Saades
hångeförbud på melodifestivalens efterfest. SÅ SJUKT LÖJLIGT! 
Molly och han har ju varit ett par i flera år och alla vet om henne..
Så varför skulle röst-siffrorna sjunka om han Pussa sin flickvän?
Det fula är att det säkert ÄR sant! :P Men ändå, väääldigt löjligt! Haha!




OCH SÅ AVSLUTAR JAG MED EN SKRATTANDE NIKKI! Haha!


Men erkänn, vita fina tänder ha hon då alltid! 
MOR (tandsköterska) är stolt!
  


Kommentarer
Postat av: maria

ooh! grattis i efterskott min vän! :D känner du dig mognare?

hoppas du hade det fett med bra! :D

2010-03-02 @ 14:08:49
URL: http://doloresdolores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0