En vandrande jude

Yes, idag i mitt sjuka tillstånd (som förtusan inte går över!! :/)
har jag iallafall gjort en vettig sak, jag har planterat mina skott
av min malmö-blomma. (Köpte den där i somras.) En vandrande jude.
Det skulle bara vara att knipsa av en kvist, sätta den i vatten tills det
blev rötter och sen plantera skottet i en kruka. SMIDIGT!

Det var smidigt, förutom att man jag skulle klippa av kvisten så
fastna jag i mina gamla frisör-klipp. Och det resulterade i att jag inte
kunde sluta klippa, utan bara klippte mer och mer för att få blomman
finare och finare. Den blev inte fin. När jag var klar så var det bara en
YNKA liten gren kvar. Okej tänkte jag, den tar sig nog!

DET GJORDE DEN INTE!
MIN MODERPLANTA A LA MALMÖ DOG!

Men nu är jag glad, nu har jag Planterat hennes barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0