Det stavas H.E.L.G.

Och sen blir det Söndag igen! Daah! :P Naturligt! Hehe, men ändå. 
Helgen har spenderats På lite olika ställen.

Igår kände jag mig så pass frisk att jag och min mor bestämde oss för att
brumma iväg norrut, till Lövberga. Vad gör man i Lövberga tänker ni säkert! 
Jag svarar: Går på loppis! OCH storfyndar! NICE! För seriöst,
det är det ultimata fyndet man är ute efter och ibland, ibland dyker det upp!
Som igår..

Jag har köpt min första Brödkniv! Fin, fin fin! Haha! Även att efter intensiv-
tvättning framgick stämpeln: skogaholms bröd. ;) Antagligen en reklamkniv
som man fick på köpet vid köp av 2 limpor eller nått, lite kul. Haha!

Se såå den glänser!


Skogaholms brödkniv - 1kr
 
Bra pris, eller hur? hehe, Lätt värt.
Bli bra till min o niklas <3 EGNA framtida lägenhet. Man vet ju inte, den dagen
kan ju komma fortare än vad tror. ;) 

Aa, o så gjorde jag ett fynd till, en STOR mugg från Disney Store, med Ior.
den fick jag av min mor. <3 så snällt, hon tänker på min ekonomi. ^^
Nej det är seriöst, just muggar är min last i livet. :P Känslan av en ny mugg,
då jävlar! Daah! Titta va fin den e! OCH det bästa, den rymmer ÖVER 6dl.
Så man behöv inte fylla på såå ofta. haha!


Disney-mugg med Ior - 20kr 

Så om vi går vidare från fynden och tillbaka till Gårdagen. ^^

Middag hos farmor.

Mysigt, trevligt och GOD mat! Oalala!! Ytterst trevligt!



    

Nice! Om ni undrar över mina öron-puffar (?!) så äre INTE för att väcka
uppmärksamhet, fula mig eller nått. (Kanske foto-posen dårå men..)
Puffarna hade faktiskt en funktion. SKYDDA MINA ÖRON! Alltså när jag 
är halv-sjuk så bli ja såå himla ljudkänslig och har man en lillasyster
som sitter brevid en som gör ALLT för att hugga skeden så långt NER i
porslinet som möjligt, bara för att det ska klinga så MYCKET som möjligt,
då behövs det resurser! Alltså öronproppar!  

Kvällen bjöd på melodifestivalen. Nice! Dock så va det mesta SKIT! 
Lite synd, alltså man undrar ju, av alla 4000 st (?!) bidrag som skickas
in till tävlingen, ÄR VERKLIGEN DESSA DE ABSOLUT BÄSTA? 
Hur kass måste inte då ALLA andra som inte kom med vara?
MEN jag är nöjd, de ja ville ha vidare, KOM VIDARE! 
Heja Salem Al Fakir och Ola! :D 






Bilder från Expressen

SEN vill ja bara påminna om att jag har ju faktikst träffat Ola,
PÅ RIKTIGT! Wow!! (fjortisvarning!) Bildbevis? Japp! 


Köpmannamarknad i Strömsund 2009 

FY FAN va bilder det blev i det här inlägget, långt inlägg UTAN text typ!
Hehe, men en bild säger mer än tusen ord sägs det. :P

Så vill jag avsluta med en fin bild från dagen. (ännu en bild? jopp!)
Se såå sweet hon är vår lilla underbara plutt! LOVE YOU!
ÄVEN FINVÄDER IDAG!

 

Ps. Även att en utomhuspromenad i solsken kan ge ett sånt återfall av
förkylning. SJUKT! Efter att ha vare bättre igår så är ja typ tillbaka på noll!
PLUS att jag är (döv?) på höger öra. SJUKT UDDA!
Ha en fin kväll allihopa! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0