Det ska njutas..

När det är finväder och man är ledig..
Idag var jag och Nikki ute och gick, eller rättare sagt
JAG var ute och gick med en motsträvande Nikki som inte kan gå i
ett skoterspår om det är 5cm snö, för det blir snöklumpar under tassarna.
Grymt kräsen är hon på snödjup, haha! MEN ÄNDÅ..

Solen sken och det var asafint väder. En Riktigt Fin Dag..
MEN jag kunde fan inte njuta av det FÖR att:

Jag kunde inte andas in den härligt friska luften
och inte heller höra fåglarna kvittra,

FÖR JAG ÄR BÅDE DÖV OCH TÄT I NÄSAN! FORTFARANDE!

Fan, det här tar kol på mig. Nu får det vara nog.
Imorgon ska jag vara frisk, det har jag bestämt mig för! Så det så!
Jag tänker inte slösa bort ännu en vecka av mitt liv på denna satans SS*,
som kanske får byta namn till Svininfluensan snart.
För även om Niklas säger att det inte är det så är det ytterst märkligt
att det BARA ÄR JAG som fått helvetet här hemma. 
Får sarah det med och sen INGEN annan så är det uppenbart.
(För de andra har vaccinerat sig) HEJ SVINIS! YEEJ! OCH då får Niklas
säga vad tusan han vill, OCH då ångrar jag att jag skulle vara så
hiskerligt trög och för "cool" för att kunna ta emot ett nålstick.
FÖR DETTA ÖNSKAR JAG INGEN!  

Så här känns INTE en vanlig förkylning.
OCH en vanlig förkylning varar INTE HELLER i 2 HELA cp-veckor! 

PLUS att jag typ har förlorat smaksinnet också!
Nässpray ÄR min räddare i nöden.


JAG KOMMER BLI BEROENDE FÖR ALLTID! 

23 juni 2008, Från bilddagboken


*SS = Skyttmo-Sjukan    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0