Bollkorv?

Haha! Lite kul! Faktiskt!
DOCK VÄLDIGT UDDA!



Detta hitta jag i tidningen "Mersmak" från coop som alltid
kommer i brevlådan.
Eller alltid, en gång i månaden kanske, men ändå. SERIÖST
vad tusan är detta? Kan inte korv få vara korv OCH köttbullar
vara köttbullar? Haha! Det fula är att det är säkert STOOOR
efterfrågan på dessa. För säg, vem vill inte testa?

JAG VILL IALLAFALL!

Annars så äre fettisdag idag. Det måste firas! :D 
Synd att man är sjuk! Det blir inte riktigt samma sak.
Men Pappa gjorde finfina kamsen/pitepalten till middag. MUMMA!
Ikväll kan det också tänkas att det blir någon FINFIN Semla-bulle!
För det är ju såå nyttigt att äta sånt på kvällskvisten. ^^


Bilden är ifrån förra året, 2009-02-13

Kommentarer
Postat av: Sarah

Tänkte först, "What the hell! Ha ni tjuvstartat?!", men noterade sedan att Camilla hade lugg.. Och nu är hon ju rakad vid skalpen.

Eller så läste jag kanske bildtexten..?

Nä. Måste varit luggen som avslöjade.



;P

2010-02-16 @ 20:30:28
URL: http://hsaarah.blogg.se/
Postat av: frida

hhaha! måste ha vare luggen. ^^

2010-02-16 @ 20:34:53
Postat av: maria

var: hah, jaa det är jag med, men man bord einte var det. för vad är det om säger att det är hemkt? :)

ja det tycker jag verkligen att vi borde! :)

men hur?

ska vi ses i stockholm (alla möts på halva vägen) eller alla drar till umeå, eller.. nått.. ? :)

2010-02-17 @ 13:37:01
URL: http://doloresdolores.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0