Åremössan

NU JÄKELBERG, nu ska jag börja!
Nu ska min åremössa börja ta form. :P
Jag är taggad. Haha!

Så efter mycket om och men, fan världens enklaste mössa
blev för mig den absolut krångligaste, i tanke-verksamhet. Haha!
Seriöst, gudars! Efter att ha fixat stickor, (fick dom av mor, snällt!)
så förstår jag mig fan inte På mönstret än! Daah!

Tydligen så ska jag sticka resårstickning. Lätt! Men hur?
Vissa säger varannat varv och andra säger varannan maska.
Sjukt, varför kan man inte hålla sig till samma? Det stavas: S.U.C.K.

Men nu har jag bestämt mig, (hoppas det blir rätt?!) att göra varannan
maska för det är så det ser ut på de flesta bilderna, att man ska göra..
Hehe, JAG VET! Jag gör det mer komplicerat än vad det är.

Här kommer en beskrivning på mössan. Simpelt!
Det ska tydligen inte alls vara svårt. ^^



Nice, så måste ja bara visa denna. Haha! HUMOR!
Tillåt mig att presentera MARGE-MÖSSAN! Klockrent! Haha :D


Kommer ifrån Helenas blogg.

Men men, ni lär ju få se hur min mössa blev sen! Whish me luck! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0