Är Lets Dance uppgjort?

Är det så? Någon mer än jag som läst Aftonbladet idag? Troligen.

Läs den HÄR och den HÄR och den HÄR artikeln och skapa dig en egen 
uppfattning, innan du läser min. ^^ haha!

För att: För mig är det självklart. Jag tror blint på att allt som står i
tidningar är sant, för det är det ju (NOT). Men ärligt, just det här låter
faktiskt logiskt. Hade jag jobbat på TV så hade jag nog gjort likadant.
Man vill ju tjäna så mycket pengar som möjligt och behålla de mest
intressanta profilerna så länge som möjligt. Lets Dance är först och främst 
underhållningn sen är det ju lite danstävling också. Men bara liiite.

Jag kollar På programmet för att det är underhållning. Det är helt enkelt kul
att se kända personer på tv. Sen hur de dansar bryr jag mig inte så himla
mycket om, pinsamt?! Öh näe, tror att många håller med mig faktiskt.
Även om de inte erkänner? ;) hehe! Egentligen får de vara hur duktiga 
de vill, känner vi inte igen dem eller inte bryr oss om personen i fråga
så blir programmet ointressant. OCH DÅ vi kollar inte och vi röstar inte OCH 
Tv4 tjänar inga pengar. Logiskt!
 Varför tror ni tv4 vill att kändisar ska vara med? Jo för att kändisar DRAR
publik! Hur kul hade det varit om det bara hade varit Professionella okända 
dansare med? Hur många hade röstat då? Eller om vanliga svennar hade
varit med? Folk hade inte brytt sig på samma sätt, för så intressant är det
inte att de samma dans dansas 5ggr i rad. Man måste bry sig om folket.
Ni se ju nu, de extremt kassa finns kvar, (host.. Willy). För att det är kul.
De duktiga "intressanta" Profilerna finns kvar. Är du en nobody som är
halvbra så ryker du ganska fort. ^^ typ Agnetha Sjödin.
Grymt tråkig men absolut inte värdelös. INGEN SOM DRAR TITTARSIFFROR.

Mattias o Claudia - Duktiga, intressanta, självklara.
Willy och Gudrun - Humoristiska, dåliga DOCK väldigt Publikdragande.

Så.. Nästa gång borde Stefan ryka. För han är tråkig och halvbra.
Näe men skämt och sido. Kan tv4 ge Anna Anka 95.000kr per avsnitt
samt en garanti att inte åka ut så kan de lika gärna manipulera
ALLA röster, ALLTID! För att inte förlora intressanta människor för tidigt,
bara för att det blev några för få röster. Lätt fixat! :P

PLUS att Anna Anka skulle ha vare riktigt intressant att se i Lets dance.
Att få ha henne, efter hennes starka rubbade åsikter i sitt program
skulle ha gett sjukt många fler tittare. För hon är intressant, för oss.
OCH om Paul Anka hade joinat Lets dance och sjungit till sin dansande
hustru så hade nog tittarsiffrorna för dubblats. Hehe! Näe seriöst tv4 ha
faktiskt satt sig i en knivig sits nu, detta blir intressant! NU borde 
de göra som de borde ha gjort för LÄNGE sen o redovisa rösterna
riktigt. Men frågan är om det hjälper. Ett resultat svart på vitt kan
ju lika gärna vara fejk det också. Trovärdigheten har nog minskat
för kanalen oavsett vad som händer. 

JAG KOMMER INTE RÖSTA MER.
(Dock har jag aldrig röstat förut heller, men ändå. Daah!)




Vad gör min röst om den ändå inte räknas?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0