Alla Hjärtans Dag

alias MIN & NIKLAS dag! 

OCH va händer? Det här är fan värdelöst!
När man äntligen får ha den mest fantastiska och underbara
människan vid sin sida OCH när man äntligen har möjligheten o fira
alla hjärtans dag på riktigt som i ens drömmar så blir allt bara skit!

Jag älskar Alla hjärtans Dag och jag älskar min Niklas!
Du och JAG föralltid! Varje minut [nästan] vill ja spendera med dej.
DOCK blev denna dagen ett dråpslag!

Jag förstörde våra planer. Vår romantiska dag reducerades bort
och ersättes med huvudvärkstabletter och värmedyna. 
JAG BLIR FAN ALDRIG FRISK! JAG HATAR DET HÄR! 

Imorse hade jag så ont i huvudet så jag kunde grina,
vilket jag också gjorde, piiiiinsamt. 
Dövhet, nästäppa och huvudvärk är nu min vardag. YEEEJ! 

På Alla Hjärtans Dag ska man få vara frisk och bara få 
mysa med sin käreste hela dagen. PUNKT
Men nästa år, då jävlar! Eller bara nästa gång vi ses.. 
Då ska vi ta igen allt vi missat!

Fast egentligen så firar ju jag och Niklas Alla Hjärtans Dag året runt,
för det gör man när man älskar varandra! <3 
Den känslan överträffar allt. 

 

  
       JAG ÄLSKAR DIG NIKLAS STIG MARTIN HENRIKSSON 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0