Stugan, förkylning och åt h*lvete!

Jag är såå jävla förbannad!
Allt går såå ont! SUCK!

Nu får ni stå ut med ännu än punktlista. :P
POSITIVT är att denna gång fick jag till punklistan på riktigt. Daah!

  • Jag är så himla shit-förkyld ÄN.
  • Dövheten innefattar nu BÅDA öronen. 
  • PLUS att min mobil går inte att ansluta till datorn längre. ARGHA!

Seriöst, jag fick ett sånt fint MMS igår kväll som gjorde mig alldeles
varm i hjärtat, så fint! OCH då tänkte jag göra ett litet special här..
haha! Skulle ha bleve shitakul! OCh så går mobilhelvetet inte att ansluta,
ödet? I nödfall blire till att skicka bilderna till min fina rara älskade
(host.. smörar nu lite fint.. host) syster och att hon sen kan lägga in dem
på datorn och skicka de vidare till mej. För jag vill, jag vill ha in dom NU! 

Well, över till annat, min s*tans förkylning. URSH och FY! Jag orkar fan
inte göra annat än typ "inget". Och pipet i mina döva öron går mig
verkligen på nerverna. Hade man varit frisk så hade man kunnat göra
betydligt roligare saker än sitta i soffan och lyssna på PIIIIIIIIIIIIIIP!
För inte ens TV:en hör jag för tjutet som typ överröstar ALLT! 

Aa, idag har vi iallafall vare till stugan för Far skulle skotta altantaket och
höjdrädda Mor skulle rädda växthustaket från att krossas under
snötyngden. Jag och camilla satt mest i solen. ^^ ASAFINT väder!
DET GILLAS! Fika hos Mormor hanns också med. Synd att man inte kände så
mycket smak av hennes fina kakor. 

Snart Melodifestival. NICE! Om man lyckas höra låtarna vill säga! ;) Daah!  

Lite fina bilder från dagen. 



          

OCH Grattis till Linda som fyller 21år,  
& till kusin Alexandra som fyller 28år idag! GRATTIS GRATTIS! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0