6 år senare ----------------------------------------------------> Sagan om en Falurågrut-snowboard!

Idag, efter att på något vänster kommit och tänkt på min gamla
snowboard igår-natt gick jag ut till ladugården och tittade till han.. ;)
Hehe! Jag blev lite orolig att han hade repat sig eller gått sönder eller
nått, grymt länge sen jag såg han. ^^ MEN han var lika fin som vanligt. 
NU ha han dock fått flyttat in, ska ha han på vinden istället. 

Inbrotts-säkrare samt smutssäkrare. =) 

Även att jag minns känslan när jag fick han, en gåva från ICA. haha! 
Näe men seriöst, enda saken jag NÅGONSIN har vunnit typ. Lite kul!
Dock skulle jag vilja ta en runda på han snart, skulle vara grymt kul!
ÄVEN om jag bara kan svänga åt ETT håll. Daah!

   
År 2004 (?!) Åttonde klass var det iallafall. 




År 2010 och fortfarande lika fin!

Seriöst, jag är stolt. Kan inte finnas många falurågrut-snowboardar 
i Sverige? Och av de få som finns är en MIN! ^^ NICE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0