Yej yej JAY SMITH!

Gudars skymning och akveleja! Rätt person vann?!
Hur tusan kan detta vara möjligt?! Ingen som vet, ingen som vet. (mjusik)
Aa, men grymt nice! Faktiskt, från början var jag grymt imot Jay,
han var ful, ovårdad och vråla typ bara..
.
SEN sjöng han madonnas "Like a prayer" och ALLT förändrades!
Det var då jag SÅG han, på riktigt för första gången. Det var då jag
förstod att han skulle vinna. GRYM, GRYMMARE, GRYMMAST!
.
Så, kanske har jag vuxit som människa, haha! För första gången i mitt
liv kan jag se bakom fasaden och bryr jag mig faktiskt inte om att han
kanske inte är så där asa-snygg, kanske inte äger den bästa stilen
PLUS att han har skägg.. (Ett grymt minus annars, daah!)
Eller som MOR sa i början På IDOL, något som jag citerat tidigare:
.
-Han kan aldrig bli någon IDOL, han har ju konstig huvudform!
.
Näe Jay är grym. Som han är. Dock så kan jag ju inte gå under sängen med
att han har faktiskt blivit MYCKET snyggare nu än jämfört med från början
och även betydligt mer välvårdad. ^^ MEN.. den uppfattningen kanske
beror endast på att jag just tycker att han är en grym sångare. Att det
faktumet överträffar så han har blivit just snyggare med tiden i mina ögon.
Vem vet? Egentligen alltså. Men grym IDOL-final. We like! :D
.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nämen av en händelse bläddrade jag igenom dina inlägg, vad var det jag sa ;)

2011-08-18 @ 01:14:17
URL: http://jennswords.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0