Sundsvall och syster-yster.

Eftersom jag inte riktigt har tid med Tallinn ikväll så ska ni
få lite fina bilder från vår första (och sista) etapp på vår Estlands-resa.
.
SUNDSVALL and saarah!
.
Så, Sundsvall. När vi kom dit i lördags så inleddes dagen med att vi
rumlade runt på Birsta i typ 3timmar, UTAN att shoppa något. ^^ WTF?
Seriöst, och ändå gick vi nonstop i affärer för att hitta intressanta
saker. Och då syftar jag inte på julklappar. :P Aa, men iallafall
så fick vi sen skynda oss in till stan för att Sarah skulle hinna få
"sina matpaket" från mor och far innan hon skulle ut på kvällen. Tolka,
hon hade inte tid att umgås med sin syster som kommer för första gången
till Sundis för hälsa på henne. Dock passade det oss grymt bra då jag
och Niklas mest bara ville ha en mysig kväll på tu-manhand. <3
Vi hade ju även fått lånat bästaste mathildas lägenhet. Sjukt nice.
.
Så på kvällen dejtade vi, o jaa man kan dejta efter 2år och 8 månader.. ^^
Daah! Så, vi gick ut och åt och gick sedan på bio. Såg vår (iallafall min)
FÖRSTA 3D-film ever. Nicigt! Piranha hette den, det var premiär. Fatta,
skräckfilm i 3D, kan det bli bättre? Jag kommer aldrig vilja gå på en
vanlig film på bio igen, sjuk skillnad med 3D alltså. Det gör det fan
värt att gå på bio istället för att bara ladda ner filmen. Olalala!
.
Mysigt, bjuder på en snygg-bild från bion, med brillorna på såklart. ^^
.
.
Japp, sen på Tisdag-kväll  när vi kom tillbaka till sundis från kryssningen
mötte vi upp syster-yster för en superb middag på donken. Haha! :P
Men det var gott. Sarah körde dock Plusmeny OCKSÅ. Fattar fan inte
hur det gick ner, men hon hon åt upp allt, till sista smulan. Tänkte väl äta
så hon klara sig ett tag. ^^ Haha! Dock så gick det nog fan halvtrögt på
slutet för då började repliker som denna komma, från Sarah då:
.
-Åh! jag är såå mätt OCH så lycklig!
.
Ojaa, nog var hon lycklig alltid! Att man kan bli så frälst av mat. =P
.
.
Sen avslutar jag med en ÄKTA bild från Sarahs härligt gemensamma
kök i hennes korridor. Jag trodde hon överdrev när hon berättade om
standarden men efter att ha sett det med egna ögon så var hennes
historier nästan "för-snällade" versioner.
.
Varsågod, Sarahs kylskåp med tillhörande kätting/kedja och hänglås.
Är detta ett skämt? ICKE! Även lite humoristiskt. Daah!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0