Söndag.

.
Niiiiikki! Såå söt. Men det har jag ju sagt förut. Host, ett ex antal gånger.
Men erkänn att man känner actionen i bilden. GO GO GO! :D
.
Idag har det varit kallt. Så idag har jag inte varit ut, alls. Tragiskt? Lite.
Men va fan, jag hatar vintern. Dock resulterade det i att jag nästan
kände lite klaustrofobi. Kände mig grymt instängd.
Inständ i mitt eget hus? Tjena. Där man kan gå som man vill?
Fan, jag skulle aldrig klara av att sitta i fängelse. Näe men grejen var väl
den att solen sken ute och då klarar jag inte av att vara inne MEN att gå
ut i snö/kyla-helvetet frivilligt, nej tack! Jag skulle fan lätt kunna gå idé
på vintern för att sen vakna utvilad till sol, vår och fågelkvitter.
Det skulle vara störtnice!
.
Näe det ska fan bli södern sen. Fatta, krympa ner Vinter- halvåret till
typ 1-2månader. Fy va värt! Dock med tanke på att södra Sverige får
sämre och sämre klimat (mer snö och kyla) så kommer det säkert
va samma helvete där när jag äntligen kommer iväg. Daah!
Skulle INTE förvåna mig alls. Faktiskt. ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0