PISS I HELVETET.

Idag (läs ikväll) har jag inte varit trevlig mot någon.
Jag tror att Niklas framför allt blev väääldigt störd på mig.
.
FUCK. Men jag är såå arg, ARG på mig själv. SJUKLIGT.
Jag har tappat bort min kamera. :(
FY I HELVETET.
.
Jag älskar min kamera, även om jag bara tar en massa
onödiga skitkort. I like it! Och nu är den borta.
Jag är så arg, ledsen och MYCKET störd på mig själv.
.
Det fula är att jag inte har en enda aning om vart han kan vara,
jag har seriöst vänt upp och ner på hela huset. Jag skojar inte,
jag har kollat allt från jackfickor till tvättkorg samt kylskåp.
Onödigt? Näe jag kan ju lika gärna ha lagt av mig den där i
farten så att säga som att jag skulle ha lämnat han på rummet.
.
Det är sjukt. Så vitt jag vet så har kamera-jäveln inte lämnat
huset och ändå så är han helt och fullt spårlöst försvunnen.
.
Sista minnet (som säkert inte är sista minnet) är ifrån
måndag morgon. Sen är det blankt. FUCK.
.
Jag har letat, mor och far har letat och Niklas har letat,
och ALLA har gett upp. Han är helt enkelt borta. :(
.
Det är nästan så man börjat tro att vi har nått skymt här i
huset som tar våra saker och gömmer dom för evigt.
.
Saker som har försvunnit OCH ÄR FORTFARANDE borta på Liänget 160.
  • The sims 3 (orginal-spelet)
  • 2-3 spel av "The sims 2-serien"
  • MIN KAMERA!
  • Camillas gamla Ipod.
  • En tandläkar-ring när jag var typ 5år.
Det är fan illa. Saker ska fan inte bara kunna försvinna,
det är så ologiskt som det bara kan bli.
.
Jag vill ha min kamera NU!
Inatt ska jag fan drömma om vart jag lagt han! Wish me luck! Daah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0