ojojoj.. IDOLFINAL.

Ikväll avgörs det, sjuuuukt spännande. Jay eller Minnah? Hoppas självklart
på Jay men va fan, efter hans kassa moral (enligt Aftonbladet),
mot sin gamla flickvännen efter att bleve kär i Minnah och inte berättat det,
så har han säkert tappat något. FUCK. VILL INTE ATT MINNAH SKA VINNA,
SÅ BORING. Men egentligen, vinnaren är alltid tråkig så..
Aa, intressant blir det iallafall. Men väldigt otippad kärlek, Jay och Minnah!
Im in chock!
.
.
.............................................................................|
.
Annars så ha man jobbat idag. Nice! Money money.. ^^ O Yes, man
kan nästan se dollar-tecknen rulla i ögonen mina.. Mohaha! Helst nu när
jag fått se mitt jul-schema, äntligen ska man få jobba MYYSCHE. :-D
Men håll med,  ledighet i mellandagarna är ju överskattat. Daah!
Och seriöst, alla vill väl jobba till kl halv 5 både dagen julafton
och nyårsafton. :P
.
Jag klagar inte, jag vill fan jobba så mycket som möjligt!
Ju mer desto bättre!
.
Sen vill jag även tillägga att Evelina bjöd på GOA lussebullar idag, som
hon och Frida bakat igår. Sjukligt nice överaskning till 3-fikat. Mumma! :D
.
Sen har vi hämtat Sarahs bil från Ängsgatans bilservice ikväll, vilket
betydde att jag fick köra pappas bil hem då han körde Sarahs. Och GUD!
Seriöst, vilken skillnad! Här är jag van att cruisa runt i älskvärda och
smidiga Per Hugo och pappas SAAB är verkligen TOTALA motsatsen
till Perran. ^^ Visst skulle jag krocka så skulle nog Per Hugo bli mos
och pappas bil skulle säkert enbart få en repa men ändå, så total skillnad.
Tolka: Jag diggar PER HUGO mer. Helst hans säten, skönaste EVER,
som att sitta i sin ABSOLUTA favorit fotölj och bara njuta. ME LIKE.
Saabens säten var fan otroligt hårda, typ träsmak bara på vägen hem hit
OCH det mina vänner säger väl en hel del!? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0