Och.. min kamera är HITTAD!

Seriöst, det blev glädjetårar. ^^ Så grymt lycklig!
Dock önskar jag att det hade behagat den att komma fram
innan jag grävde igenom 4st äckliga soppåsar ute i -18 grader kyla,
städade hela mitt rum (vilket inte behövdes för jag gjorde det nyss) och
vände allmänt upp och ner på hela huset. IGEN. Jag gjorde ju det igår också.
.
Näe seriöst, jag hade verkligen gett upp hoppet helt när pappa började
leta i ett skåp med kokböcker (typ för 1½ timme sedan)
där jag letat 50-11gånger innan, och tror ni inte på tusan att ett minne dök
upp i mitt huvud då. Om sista gången jag såg kameran.
Om hur jag lagt den i min recept-pärm som bokmärke när jag pendlade mellan
2st recept på chokladbeskvier OCH tror ni inte på tusan att han var där.
Min älskade kamera. <3 Han låg så fint mellan bladen och bara väntade på mig.
Gud, happiness, men ändå ack så irriterande!
.
Men härligt att vi är återförenade. Det har varit en hård vecka. Nu firar
vi detta med te och lussebulle. MUMMA! OCH bjuder på lite fina
pósar-bilder på mig och K. <3 Daah!
.
.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0