MEN nice.

Idag har vi städat. INTE NICE.
Men det blir fint. Uppe är nu typ gjort, imorgon väntar nere.
Den obligatoriska julstädningen som innefattar fönsterputsning,
dammtorkning av ALLA synliga ytor samt damm-sugning av tak.
Jopp, ni hörde rätt. Lite överdrivet enligt mej men.. Vi vill ju alla
göra mor nöjda annars brakar ju helvetet lös. ^^ Och det
är inte värt att sätta julfriden "on the edge". Daah!
.
Japp, men till det som var NICE (syftat på rubriken) var att jag
just gick in på swebank, (har inte varit inne sen före tallinn)
och upptäckte att jag ändå fått en hyfsad valuta-kurs i Estland
när jag använde visa-kortet och tog ut pengar i automaten där.
.
Såå, fatta ändå lite härligt att ta ut 100 kr och sen se att det bara dragits
59kr från kontot. Lätt värt. Va faktiskt lite orolig att jag skulle få värdelös
kurs med tanke på att om jag växlat på ett sånt där växlingskontor
så skulle jag fått pengar mot pengar så att säga. Alltså 100eek kostade
100sek. Helst i Tallinns "gamla stan" var växlingskursen urdålig. På båten
något bättre men jag tror att bara ta ut pengar som vi gjorde, var värdast!
Bästelibäst!
.
Happie-face! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0