Klippeliklippelli.. KLIPP.

Yes. Idag tog jag tag i saken, eller i håret. Mitt hår var ju som ett rent
OCH långt helvete. Grymt slitet, det var stålull mina vänner. STÅLULL.
Och då.. då finns det ingen återvända som kan heta något i liknelse med
balsam, hårinpackning ect. Nej då finns det bara en utväg. Klippeliklipp!
.
Jaa, och det blev kortare. Kanske lite kortare än vad jag först tänkt men
men.. Jag tror det blev bra. Jag känner mig nöjd. Daah! Så nöjd som man
kan bli när man inte riktigt ser vad man gör. Det blev ju liksom lite på
känsla när man gjorde klippen men va fan, det växer ju ut.
OCH jag är ju utbildad för tusan, nästan. Haha! Men det var tur att Camilla
var så gullig och hantslanga lite där bak så det blev hyfsat rakt iallafall.
.
Och så lite fina bilder på det, som vanligt. Men bilder är kul, betydligt
mycket kulare än om det BARA skulle ha varit text. :P
.
.
Före är i mitten då.. ^^ För er som inte såg någon skillnad. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0