Första mittemellan-dagen.

Men sweet! Första gången EVER som man jobbar en mittemellan-dag.
Man känner sig fan duktig. Men det är ju smidigt, det enda som är
jobbigt är att kliva upp på morgonen. Sen går ju allt av sig själv,. OCH
så blir det ju koooosing. Vilket gillas helskarpt. Pengar kan man
aldrig få för mycket av. ^^ money money money. *dollartecken i ögonen*
.
Jag ska btw bli rik när jag blir stor. Det har jag bestämt.
Har jag sagt det? jo, det har jag nog. Dock tror jag att jag skulle kunna
ha potential att bli rik för jag kan ju spara pengar, när jag vill. PLUS att
jag hatar att slösa bort pengar, främst PÅ MAT. Haha! Andra saker, visst.
Men mat? Näe. :P
.
Jaaa, näe soft dag idag, o härlig kväll. Ikväll ska jag njuta av att inte
behöva fixa någonting för jul. Bara njutelinjuta. Have fun people!
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0