Dan EFTER dopardagen..

.
Hört det uttrycket förut? näe, inte jag heller.
Men julafton var störtnice, OM man bortser från det faktumet att vi
glömde tomtemasken på hatthyllan (hemma!). Inte godtagligt.
Fan det ska vara en tomte som kommer med julisarna. Det om något är
julkänsla. Men godmat, fiiint sällskap, kalle anka (ett måste!) och myspys
gjorde dagen heeelt underbar (även utan tomte),
nästan som en bal på slottet. ^^ (Dock så måste vi ha en tomte nästa år!)
.
Måste även tillägga (barnslig som jag är) att jag har fått helt underbara
julklappar. Mycket överaskande och guld värt. Allihopa. Me like!
.
Ska även ge mig själv lite vuxenpoäng med tanke på att jag nästan
tycker det är kulare att ge julisar än att få. Känslan när ens gåva verkligen
blir uppskattad, att man får göra någon glad, PÅ RIKTIGT.
Det är en härlig känsla.
.
Annars så myser vi bara idag, Sarah ska partaja ikväll men vi övriga siktar
på en asamysig juldags-kväll här hemma. Lugnet efter stormen så att säga.
Och före, för imorgon väntas stor släkt/jul-middag hos farmor. :D
.
Men först lite fiiina bilder sen igår!
.
...... .....  .....
Hög på julklappar?!
Men seriöst, titta på ögona, jag ser fan borta ut. Antingen var det
mormors starka glögg ELLER så var det just julklapparna! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0