YES! Jag föll på målsnöret.

Liiite störigt om jag får säga det själv. Jävla piss.
Fatta första reserv på Journalist. FÖRSTA RESERV.
Då hade det fan varit bättre o vare typ 140: de eller nått.
Så nära men ändå så långt ifrån. Daah! Och eftersom det var med
kompliterade betyg så tog de bara in 2st i den urvalsgruppen. Så hur
stor är chansen att någon av de FJUTTIGA två överlyckliga människorna
skulle hoppa av? Inte stor, chansen skulle ha varit betydligt större om de
hade varit flera. Annars blev jag ju 19: d reserv i "rätta" gruppen, också
värdelöst, MEN bra om man ser till första urvalet då jag var nummer 63.
Höjdes ju ändå betydligt, men inte betydligt nog. Daah!

Näe nu få jag komma på något nytt!

Btw så har helgen varit riktigt nice! :P och hörre ni lyssna,
FRIDA HELGESSON HAR GJORT UPP SIN FÖRSTA FISK.

Riiiktigt stolt även om ännu hon ändå inte kan döda fisken eller
hugga huvudet av den ÄN. Det är steg två!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0