wohoo!!

Idag fick mina blommor ett nytt hem. Dom fick flytta ut.
I rabatten. Alias så hade jag inte hjärta att slänga dom så jag
plantera dom ute istället, VILKET betyder att det nog är 100%
kört till vintern men då var det ju som inte jag som dödade dom. ;)
Smart? Känslokallt? Jag vette tusan men dom ser nöjda ut nu iallafall.



Annars så har syster-yster kommit hem från utlandet. Gööör NICE!
Faktiskt tomt utan henne,, host.. (erkänner aldrig). Näe så det är nice
att hon kommit hem. :D Det gillas. Fast nu kom man verkligen i lää
på brunhets-skalan. FUCK. Hoppas brännan lägger sig snabbt,
haha skämt o sido. Jag vill määää utomlands. ^^ 

Nu vankas det en kladdis. På en vardag, illa. ;) Det är camilla
som tar mig i fördärvet. Dock har jag redan tagit mig en joggingtur till
soptippen idag så jag kan äta den med ett RIKTIGT rent samvete!

HAHA! 

Kommentarer
Postat av: Camilla*

Du erkände nyss men ;)

Kladdis ska det va! Hemkomstfest juue ;)

2010-08-03 @ 23:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0