saw 7

Haha! Gå ALDRIG in på youtube, så grymt lätt att man fastnar
och klickar sig vidare och hittar udda saker.. (som tar MASSOR av
ens dyrbara tid. ^^) Daah! Näe men seriöst, jag och sarah kunde
fan nästan inte sluta skratta,. humor.

Checka denna trailer för saw 7, (finns den ens?) ;)



Nice, annars så går tiden fort. Man jobbar och man sliter och man har inte
EN ENDA dag semester. Någon ska man kanske försöka ta framöver.
Typ en långhelg. :D Näe sen så börjar det bli lite spänt inför hösten, DOCK
eftersom man blev piss 63:e reserv så är inte chansen sååå stor att det ska
inträffa ett mirakel. ^^ MEN jag har sagt till mig själv att någonting,
NÅGONTING mer intressant en Strömsund SKA hända.
Jag kan Strömsund nu, nu FFS ska jag vidga mina vyer.
Det är bara frågan med vad och vart dom ska vidgas. :P

Lite intressant och spännande faktiskt.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0