Oh my good!

Det är höst. Och jag gillar det inte. Inte hösten som är ute iallafall,
jag vill ha en varm och torr höst med fina färger. Inte det här jädra
pissvädret och kylan. BAJS! 

Annars flyter dagarna, redan onsdag, sen torsdag och sen fredag..
Hahah! Logiskt. MEN sen efter fredag är det helg, vilket betyder att: 
sarah drar till umeå och mormor fyller år. Förändringarnas tider. :P

Ska bli riktgit intressant och höra om sarahs umeå-upplevelse sen.
Näe och min dator är BAJS. Piss alltså. Hallvikens gick bet och
hänvisade till "om vi kände någon som var bra på datorer". Daah!
Varför lämna jag in dator TILL DOM? Jo för att det är deras jobb. 
 Och då borde dom vara BRA på just datorer. Jag måste verkligen
ha kraschat han rejält. SUCK. Näe så jag måste nog inhandla en ny
liten älskling. Vilket känns surt eftersom jag gillade min förra
ASAMYCKET, och jag vill spara pengar. Liiite missflyt.

Hare finfint allihopa! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0