JAG SAKNAR..



Min niklas i en alldeles för liten regnrock!

Detta var en syn för gudarna LIVE!
Sjukligt skrattretande OCH sjukligt gulligt! <3 Love you!





Imorgon vankas iallafall jobb. Och i helgen gjorde jag ett storfynd som
jag bara längtar efter att få börja fixa med. Seriöst, har ni skådat något
vackrare? Vi var alltså på aktion i Östra Havsnäs. :)



Lördags-Kvällen kantades sedan med Rudsjö-ska fornminnen.
Lite intressant. ^^ Vi var till gamla kvarnen på långåsen. Gudars, vad
primitivt och vad människorna fick slita förr. Grymt glad att man blev född
150år senare! Haha! Men ändå coolt att huset och kvarnen och allt med
tillhörande namn-ristningar finns kvar än i dag mitt ute i skogen, utan
skyltar och allt. Fatta att man aldrig ens har hört talas om det och
så står det bara där, SÅ NÄRA EN. Sjukt.
Fatta va lite man vet om ens omgivning! SERIÖST. :O


Kommentarer
Postat av: marie

Nej då frida de e bara du som inte vet ngt om din omgivning! XD

2010-08-15 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0