Idag..

- Åt vi alla kaffesump hos farmor.
Haha. Jag är seriös. Eller Så var det jag, Sarah och Camilla som åt mest.
Farmor och Pappa "provsmaka" bara.. ^^ Daah! Näe gudars skymning,
hon hade ett nytt kaffe, Irish Cream. Smaka som glass typ, asagott och då
kan ju inte sumpen förfaras heller.. ;) Näe riktigt nice! O kul o träffa farmor. =)

- Sen har Camilla övningskört genom ström idag. Fan, hon är grymt
duktig för att ha kört 3 ggr i sitt liv. Där du Anita, Mr nr. 3 Helgesson ska du
inte få i ditt våld. Haha! Näe jag tror att Camilla kom och inte behöva anita i
så där 30 lektioner som oss andra. Gud, hade jag fått gjort om körkortet
så hade jag lätt bokat en tid SJÄLV och tagit körlektioner till mitt "slutdatum".
ABSOLUT inte göra som jag gjorde och vänta på att Anita ska anse att man är
klar. Man var ju för tusan korkad. Klart som tusan att hon trycker ner en och
gör så man tycker att man verkligen behöver ta fler lektioner, annars är
hon ju både dum och snart fattig. Daah! Ursh för körisar!
 
- Sen så är det Sarahs sista kväll hemma. Far ju imåra. Det firades på jobbet 
med en tårta a la Line & Anna. Hemmabakad men såg fan köpt ut. Sjukligt
snygg och sjukligt god till eftermiddagsfikat. :D

- Aa, sen har det nog inte hänt så mycket. Nu vankas en mysig hemmakväll
med hela flocken samlad.

Och så GRATTIS MORMOR på 78 årsdagen! Vi kommer imåra! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0