Att resa..

Seriöst, jag är chockad! Kollade lite på ful på vad flyg tur/retur till Asien
skulle kosta, med utresa till bangkok och med hemresa från Austrailen.. 
Och är det bara jag som (efter fetlönerna från itella. ^^) inte
har något pengabegrepp längre eller är det inte ett riktigt överkomligt pris
att kunna åka till andra sidan jorden och tillbaka för BARA 9000:-?
Jag hade fan förväntat mig det dubbla!

Men det kommer ju ändå behövas koosing. MYCKET koosing.
Även om det är typ gratis att leva där. 

För tänk om: 

Vi INTE nöjer oss med att dyka normalt eller snorkla lite lätt vid
stora barriärrevet UTAN vill ha ett RIKTIGT äventyr. Då kostar
det skjortan. För 20.000kr skulle man tydligen kunna få det
ultimata, alltså bli nedsänkt i en metallbur bland hungriga vithajar
utanför Australiens kust. Det är ju soooooom hittat! Daah!
betala för att bli uppäten? NEJ TACK! Haha!
Fan så våghalsig och äventyrlig kommer jag ALDRIG bli!



Men Asien i sig är/känns VÄLDIGT frestande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0