Sundsvall, Påsk och på språng.

Hemma hos oss igen.. tralallala..
Eller så är man på väg igen, nu för en kväll i stugan.
Sjukt länge sen jag skrev nu, vilket syns på mina läsare.. ^^
seriöst, vem gillar en blogg som aldrig uppdateras? come back too me!
Haha! ;) näe gudars, ni ska få lite sköna påsk bilder sen kanske
och så kan jag säga att veckan som varit har varit sjukt nice!

Frida Helgesson har vuxit som människa! 

Hehe, näe men jag är faktiskt stolt över mig själv och jag tror
att jag har passerat en magisk gräns. Nu är ingenting omöjligt
så att säga och jag HOPPAS HOPPAS att allt ska bli supernice!
Men.. Det kan bara tiden utvisa. Thanks för ett trevligt sällskap
och en soffa till lånes mathilda! Mycket nice och mycket värt!
Jag hoppas jag får tillfälle att använda den snart igen! Hehe!

Och så har man fått sig ett kusinbarn! Grattis Rebecca! :D 
Otroligt kul att den lille ääääntligen är ute i luften! 

Nu äre åka, ni ska få höra allt kul sen! På återseende. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0