Goffen är SÅLD!



Den som sagt att Goffen inte skulle gå att sälja, HADE FEL!
Annonsen satt ute i 3 dygn på blocket och nu.. Nu är han borta!
och telefonen har ringt ett ex antal gånger. Han var eftertraktad.

Detta var precis vad vi ville MEN det känns så otroligt tomt att både
jag och mor har fällt några tårar. Rättelse - Jag MÅNGA tårar.

Men även vet jag att det här var rätt, för jag vill ju som ha en bil som
jag kan lita på i alla lägen, året runt. Och jag litar inte på dieselbilar. Så
även om goffen inte ha gjort något som ska minska hans trovärdighet
så dömde jag ut honom vid minusgrader. Men det känns tomt, jag hade
fan viljat spara honom men.. Näe nu blev det så här, och det blev nog bra.  
Hoppas jag.

Nu ska jag hitta mig en annan bil, en bensinbil. Jag ska hitta mig 
Frida Helgessons NYA vrååålåk! En bil som BARA ska vara min och
inte min mors i grund och botten. För hur mycket goffen var min fysiskt
så var han ändå mors i psyket, då hon haft han i typ 25år innan.

Så nu - BIL! Och HELST innan måndag då det blir Sundsvall! :D

Vad tror ni om denna?



EN Rover. Jag gillade den MEN vet fan inget om märket.

Kraven på en bil som jag har:

Billig att försäkra samt skatta (Goffens skatt gick på 2741kr - FÖR DYRT!!)
Ska va kvalité och inte gå sönder.
Billiga Reservdelar samt lätt att skruva i, så Niklas kan fixa han. :P
BRÄNSLESNÅL, högst 0.65l/mil blandad körning.
Inte gått över 20.000 mil samt nästan ingen rost.
Inte kosta över 10.000kr.

..Sen får det ju gärna vara en cab med, och gärna av Porsche, jaguar ect.
You name It. Trolla fram en sån till mig nu, TACK!

Goffen, Du kommer alltid vara en del av mitt hjärta.
kommer aldrig glömma våra galna konsum-turer! Du har mitt hjärta!

Lycka till i framtiden, i Lövberga.

Nu blev jag fan sentimental IGEN! ILLA! Han är gjord av plåt, okej!
När ska jag förstå det? Han är en bil INTE en människa! PUNKT


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0