Frida goes MAX.

Så, nu jäkelberg var första dagen gjord!
Frida har arbetat sin första arbetsdag på sitt nya jobb. :D
Känns bra! Trevliga människor och snygga kläder. Helst hatten.
Stört skön. Daah!

Näe men seriöst, jag trodde faktiskt inte att det skulle vara såå
stressigt. Stressigt visst, men SÅ stressigt. Näe! Men tiden gick 
sjukt fort iallafall, man hann knappt börja förän man gick hem. 
Dock så var första dagen bara 4h, men ändå. Så blir det tydligen
hela första veckan. Det är nu jag ska lära mig allt.
Men en lugn start blev det icke. Full huggning, men bara man
kan få in i sitt tröga huvud vad som är på varje OLIK hamburgare
så kommer det här nog bli störtnice!

Och, nu ha man fixat sig ett lånekort så man kan tygla sitt internet-
behov lite. Nice! För HELT utan internet, det klarar jag inte.. ^^
HAHA! Och det klarade tydligen inte Niklas heller för han åkte också dit.
Internet är ett måste i dagen samhälle. :P


Kommentarer
Postat av: Emelie

Thanks! :D Nej jag har faktiskt släkt i norge. Min moster + två kusiner bor ungefär fyra mil utanför Oslo och sen så har jag en annan kusin som jobbar i oslo som nyss flyttat dit igen, hon har jobbat där förut men varit i åre nu i några månader, men jag vet ju inte hur någon av dem bor i förhållande till arbetsplatsen, gud jag vet inte ens vart den ligger! :S Ja jag måste lösa det här med boende! Det var ju jobb i en klädaffär! :D Det tackar man ju inte nej till! ;)

2010-04-28 @ 21:58:35
URL: http://tigerflisan.blogg.se/
Postat av: Sarah

Bibblan is the shit! NOT. ;P Finns massor med internet här hemma. Du kan ju testa det? ;)

2010-04-29 @ 00:45:34
URL: http://hsaarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0