Dela på fejjan?

Japp.. imorse tog jag tjuren vid hornen och bokade min sista flygbiljett för denna tripp.. Flyget som tar mig  från Arlanda och hem till norrland. Kände att det var lika bra att boka den INNAN den blir skitadyr!! Såå nu är jag en flygbiljett rikare men några hundra lappar fattigare MEN det var det värt framför att sitta en hel natt på ett tåg. Efter typ 20h på ett flyg såå är man ganska nöjd på att resa och vill helst bara hem.. Såå nu känns det bra. 
 
Måste då bara visa det komiska med biljetten.. Alltså något som verkligen visar på hur STORT sociala medier (facebook) är i dagens samhälle. Dock såå ställer jag mig väldigt frågande till varför i alla sina dagar man skulle vilja dela sin flygbiljett på fejjan?! :-P Udda. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0