Ni tror att det är en helt vanlig bild..

Ser ganska normlt ut vaaa??! Lidköpings gågata på väg till skolan imorse..  MEN..

Vid in-zoomning.. TItta va ja hitta, EN MUNK! 

Seriöst, jag trodde inte mina ögon, va fan tvungen att ta kort. Han var såå malplacerad,
precis som tagen och förflyttad från en thailändsk gata.. Kom där i sina flippflopps,
barbent med bara det orangatygstycken lindat kring sig.. Jag tyckte verkligen
så synd om han för imorse var det fan KALLT. Kan inte ha varit mer än +5.. Och så 
kom han där i flippflopps.. Inte nådigt.. Gudars, dock så såg jag det som ett tecken
för vad som komma skall.. Idag hade vi nämligen information om Malaysia..

Alltså jag tror att det var först idag, när man fick se bilder, höra information och se 
kursplanen framför sig som det verkligen gick upp för mig vilket äventyr som vi kommer
att få vara med om. Ojojoj. Gudars. Finner. Inga. Ord.

Det där är vår skola.. Huset med glasfasad och med pool framför. Byggd 2010. Fräsht!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0