Näe men vart kom den ifrån?


Alltså titta vad som råkade följa med mig hem från affären idag.. Hur kunde det ske? Udda!
Här skulle jag handla grönsaker och köttbullar och så slank den där rackaren med.. Inte OK.
Meeeeen nu när jag har den här hemma såå äre lika bra att äta den.. När den ändå ligger
här.. och bara väntar på att bli äten.. Jaaa.. Typ.. 

Näe idag ha jag varit duktig och varit ute och promenerat i fiiiinvädret.. Yeah! Gäller att ta
tillvara på de varma vindarna så länge som det går.. ^^ :) Tänk om det hade kunnat
få varit sommar året runt.. Eller iallafall VÅR- SOMMAR- HÖST- VÅR - SOMMAR- HÖST.
Slutsats: Död åt vintern. Resten fungerar. :)

Aja, iallafall så måste jag bara visa. Gick förbi en sån fin och grön gräs-trottoar idag..
Sjukt grön, nästan lite för grön.. OCH tro ni inte på tusan att vid närmare beskådning så
var det konstgräs. Jag hittade skarven.. Men himla bra gjort var det, Att plast kan se
så äkta ut och att de väljer att lägga konstgräs rakt ute i ingenstans, heeelt otroligt.
Är ju fan dyra grejer juuh. :P 


Skarven.. ^^

Där ser ni plast-kanten.. OM ni kollar noga.. ^^

I Lidköping finns det liiiiite sommarkänsla kvar än.. :)


Där du mor, ett sånt där träd skulle du ha haft. Sjukt fint! Och udda! :)

Utsikt från mitt fönster.. ^^

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh vad roligt med lite fler bilder från omgivningen :D Gillas! ;)

Jag är så stolt över dig Frida som köpte den där! Man ska fan unna sig också, kom ihåg det :) Den var god som tusan men om man är ute efter nötterna kan man lika gärna ta "helnöt" eller "mandel" tyck jag! Man kände att det var något där men bitarna var så små att de i sig smakade typ inget enligt mig ;)

Svar: haha, sant. Så sant. Den var god som tusan MEN jag tror inte den slår typ Daim eller Lakrits, va tror du? Jag blev faktiskt liiiite besviken, ja hade förväntat mig någonting mer.. ^^ Någonting himmelskt-aktigt.. ^^ Höhö. Men aa, liiite stolt över mig själv faktiskt också.. men inget helgmys utan sötsaker.. :D eller hur var det? :))
frida helgesson

2013-09-21 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0