Man måste belöna sig själv.

OMG, tiden går sååå himla fort. Skyller min bloggtorka på det. Men nu är jag nog tillbaka
för att stanna. :) Ha haft så himla mycket att göra med presentationer hit och dit men idag
slutförde jag den sista iallafall, den om Rockford. Feels good. Alltså känslan när något som
har legat över en i typ så där 5 månader ÄR KLART. Underbart. Alltså okej, jag har ju inte lagt
så mycket energi på det förrän nu de senaste dagarna men det har ju ändå funnits där i 
bakhuvudet hela  tiden att "jag borde ta tag i det".. Typ. Men nu äre klart OCH jag tror att det 
gick bra. Jag fick iallafall applåder från lyssnarna efteråt och det var ingen som kastade ägg
eller buade ut mig efteråt såå jag känner mig nöjd. Tog fan 40 min, vilket jag är nöjd över då
jag hade 45 min tilldelat som jag skulle fylla ut. Näe feels nice! 

SEN efter det så belönade vi oss själva med en grym fika på Kaffehus 3B. Myselimys! 
Gotteligott! Höhö, Såå idag blev det chokladboll till middag. Iiiiinte helt fel. Mäktig som tusan
var den iallafall så jag tog tillfället i akt och njöt av att inte behöva laga middag. ;)


Helena som försökte gömma sig sig bakom en minimobil.. Daaah! Fail!! :P
-----------------------------------------------------------------

Måste även visa.. CHECKA detta GRYMT stora grattis-kort som vi hitta idag. SINNES! 

AND.. Check this out..

Alltså kolla, jag fick en brevlåda idag. Yeaj.. OCH hyresvärden frågade då om jag ville ha
skylt med "ej reklam" och jag bara: - Näe.. Alltså det är ju kul med reklam..

Hyresvärden bara:
- Är du säker? Och jag bara.. Jaaaa, säker! 

OCH KOLLA REKLAMHÖGEN!! På en dag!! Höhö, aa ja ha ju läsning så jag klarar
mig ett tag iallafall! :P

Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja, jäklar vad reklam!? Tänk på regnskogen Frode! ;)

Svar: well.. är ju inte mitt fel.. :P Ja vill bara ha matbladen med bra erbjudanden.. ^^ SEN fick ja en massa annan skit på köpet..
frida helgesson

2013-09-19 @ 10:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0