Lata söndag.

Seriöst, nu har man blivit bortskämd på fiiinväder. Idag tråk-regnar det.. Blääää. Ursh, jag hade
glömt hur en riktigt grå dag såg ut.. Men men.. då få man mysa ner sig inomhus med en varm
kopp te och en riktigt bra bok iallafall.. Med gott samvete. 

Dock såå har jag inga böcker med mej.. FAIL! Såå den riktigt braa boken blir fan ersatt av
mindre rolig kurslitteratur.. Höhö, vilket i säg borde vara betydligt bättre för mig.. Men ändå,
alltså slutsatsen blir ju att jag slö-surfar istället.. Aja.. No BIGGI!

Check this out. Älskade Netto vet hur de ska locka kunder.. Kaffe och godis.. Bra kombo! 




SEN måste ja bara tillägga att jag saknar min Niklas såå.. <3 Dock såå känns det lite mer 
överkomligt och hanterbart då jag vet att om 12 dagar såå ses vi igen. Längta! 


Och jag saknar alla andra där hemma också förståss, inte minst lilla plutten.. <3

Goooosen med nosen.. <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Busen med musen. <3 <3

För en gångs skull har vi nog bättre väder ^^ Vi har sol vi, DOCK kallt men ändå sol :)

OCH JA, kaffe och godis = perfect combination! Du trodde väl inte att jag skulle kommentera utan att nämna det i förbifarten ;)

2013-09-22 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0